teisipäev, 10. juuni 2014

Mida süüa ööseks, et jääda saledaks.




Mida süüa ööseks, et mitte tüseneda.
1.Kreeker-see on hea alternatiiv võileivale.See peab olema täisterajahust-siis ei ole figuurile kahjulik.
2.Keegir-aitab kaasa seedeprotsessile,on kaltsiumi ja valgu allikas nind ei sisalda suhkurt.
3.Pudrud-peavad olema täistera helvestest ja piim peab olema madala rasvasusega,selline puder aitab uinuda.
4.Küpsetatud õun-pange õunale kaneeli ja veidi mett, 3 min mikrouuni-see magus suutäis sisaldab rohkelt kiudaineid.
5.Kalkuni liha-figuurile ei avalda mingisugust kahjulikku mõju,kui võileib on tehtud täistera kreekerist ja ilma kastmeta.
6.Külmutatud puuviljad-näiteks jogurtis külmutatud banaan.Selles sisalduv kaalium on hea unerohi.
7.Mandlid-on võrreldes teiste pähklitega kalorivaesemad.Nendes sisalduvad antioksüdandid on head vähi ennetajad.
8.Kookospiim maasikatega-kookospiim on oma koostiselt rikas kaltsiumi,valgu,raua,vitamiinide E ja C ning samuti foolhappe poolest.
9.Soja krõpsud-need asendavad suurepäraselt kartulikrõpse.Neis on tunduvalt vähem rasva ja kaloreid ja nad on suurepärased valgu allikad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.