No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Lapsesuu- Armumisest

by - laupäev, märts 22, 2014

 

Lapsesuu: 

Armumise kindlad eesmärgid

* Sellest saab aru küll, et sa armunud oled. Sest siis sa muudkui seisad ja vaatad seda poissi ja ei kuule üldse, mida täiskasvanud ütlevad. 7-aastane

* Kui ollakse armunud, siis istub üks kodus ja joob kohvi ja vaatab filmi. Ja siis on teine toa ära koristanud. 6-aastane

* Kui oled ühesse või teisesse armunud, siis sõidab selle inimese pea kogu aeg sinu peas ringi. 9-aastane
* Armastajad ainult vahivad teineteist ja söök jahtub ära… Teised inimesed hoolivad ikka rohkem sellest toidust. 9-aastane

Kuidas leida pruuti või peigmeest?

* Ma olen peigmehe otsimise ära lõpetanud, sest see võtab täitsa palju aega. 9-aastane
* Ma ei mäletagi, kuidas ma Piiaga käima hakkasin. Sest see oli mitu aastat tagasi. 6-aastane
* Kui väljas käid, siis leiad endale pruudi. Ja kui siis oled olnud mõned aastad abielus ja lapsed saanud, siis läheb pruut tööle ning isa läheb linna peale ja leiab veel ühe pruudi. 8-aastane
* Ütle, et omad tervet komipoodide ketti. 6-aastane
* Üks kindel värk on viia tüdruk välja sööma. Vaata midagi, mis talle kindlalt meeldib. Minu puhul mõjuvad alati friikartulid. 9-aastane

Kas võib olla ka mitu pruuti?

* Vabalt võib mitu pruuti olla. Nad võivad järjekorras seista. 6-aastane
* Mul on ainult üks pruut, aga ma katsun mõned veel leida. 7-aastane
* Iga kord kui abiellud, pannakse sõrmus sõrme. Niiet abielluda saab ainult kümme korda. 7-aastane
* Ma arvan, et mul on olnud 4 peigmeest. No vähemalt rohkem kui kaks. 8-aastane

Tüdinenud

* Kui tahad peigmehest lahti saada, siis ära ütle talle enam lihtsalt midagi. 7-aastane
* Kui enam mingit peigmeest ei taha, võib öelda: “Tee ise süüa”. 8-aastane

Truudusetus

* Kui naine peab iga päev süüa tegema, siis pole mees truu. 8-aastane
* Truudusetus on siis, kui mees ostab lillekimbu, aga naine ei saa seda kunagi kätte. 7-aastane

Miks armastus just kahe konkreetse inimese vahel tekib?

* Noh, see on sellepärast, et äkki on ühel inimesel värinad ja siis ta leiab kellegi teise, kellel on ka sellised värinad. 6-aastane
* Keegi pole päris kindel miks see juhtub, aga ma olen kuulnud, et sellel on mingit pistmist lõhnaga, sellepärast ongi parfüümid ja deodorandid nii populaarsed.
* Ma arvan, et sa pead mingi noolega pihta saama või midagi seesugust, aga see ülejäänud ei pidavat enam nii valus olema. 8-aastane

Kuidas olla hea armastaja?

* Enamuse aega tuleb armastades mööda saata, selle asemel, et minna tööle. 7-aastane
* Ära unusta oma naise nime… see võib armastuse sassi ajada. 8-aastane
* Peab olema hea suudleja. Siis võib-olla naine ei panegi tähele, et sa jälle jätsid prügiämbri välja viimata. 8-aastane

Ilust ja välimusest armastuses.

* Kui sa tahad, et sind armastataks keegi, kes pole su enda perekonnast, siis poleks paha olla ilus ka. 8-aastane
* See pole alati tähtis, milline sa välja näed. Vaata mind. Mina olen ju ilus, aga mul pole veel kedagi, kellega abielluda! 7-aastane

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate