No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Kõik me tuleme lapsepõlvest...

by - pühapäev, märts 31, 2013

  Kõik me tuleme lapsepõlvest, vanemad on kujundanud ja suunanud meie väärtushinnanguid ja oma maailmapildi saame me kodust. Olen sellest põlvkonnast, kus muru oli rohelisem ja taevas sinisem, lastel lubati ringi joosta järelvalveta hilisööni. 
Mul oli kaks kohta kus sai mängimas ja akusid laadimas käia. Ühes elas maa - vanaema, kelle juures sai põldudel ringi joosta ja karjas käia, heintes mürada ja metsas hulkuda. Teine linna-vanaema kelle aias sai erinevaid aiasaadusi oma käega nopitud ja puude otsas suisa elatud...mul oli tõeliselt mõnus lapsepõlv... mida hakkan alles nüüd õieti mõistma.


Olen üles kasvanud väikeses peres- ema isa ja noorem vend. Niikaua kui ennast mäletan on pidevalt midagi ehitatud, tavaliselt maja remont või ehitus alates vundamendist.  See seletab ka minu huvi erinevate meisterdamiste, parandamiste, nikerdamiste järele. 
 Käsitööd armastan ma ka teha ja köögis kokata, niiet siinne lehekülg hakkab kõike seda ka kajastama.
Toredat lehe jälgimist

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate